Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under december 2009

Av Johanna - 1 december 2009 12:45

""

I walk a lonely road

 The only one that I have ever known

Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
and I'm the only one and I walk alone

""

_______________________________

 

Jaa.. har jag nåt att säga egentligen?!

Nä tror inte de... jag mår bra och de får man väl ta som ett gott tecken..

Visst de finns ett X antal saker som jag stör mig på men de är inget jag kommer ta här..

Bäst så lixom.. för allas trevnad :)

 

I övrigt så e de första december idag...

Månaderna bara sticker iväg...

Tycker ärligt de e lite läskigt

Menar.. vad gör jag som gör att de går så fort...?!

Om 1vecka och 1dag så drar jag mfl upp till Sälen..

De ska bli sjukt skoj... umgås med hela familjen under ett och samma tak.. :)

åkej.. jag mfl vet hur de vart sist.. men hoppas för allt i världen att de inte kommer bli så nu.. de gör mig lessen... Me love you all!

Men men... jag längtar iaf gränslöst till att få komma bort några dagar..

Yeey!

 

Nä nu ska jag bjuda på nåt som inte e likt mig här på bloggen...

Dvs annat än hårdrock.. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=ACm9yECwSso
Lady Gaga - Bad Romance

-Gillar den... *It makes me wanna turn up the volume and dance my ass off*-

Yeey!

 

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Ooh-la-la!
Want your bad romance

Tjing!

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards