Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Direktlänk till inlägg 29 december 2009

Som om de vore nån skillnad idag?!

Av Johanna - 29 december 2009 08:30

Nä inte direkt..

Jag är precis lika trött idag som vilken annan dag på året..

Att gå upp sådär piss-tidigt varje vardag e inte nå kul, gillar de inte alls faktiskt!

Men what to do?!

  

 

Ja här på jobbet händer inte så mycke.. de e jätte lite folk och man sitter mest av tiden, dvs dagarna blir sjuuukt jätte långa.

Så i morgon fick jag faktiskt ledigt, de känns skönt.

Då ska nog jag och mammsin åka och shoppa loss sängen som grabben skulle ha fått i julklapp eg. men de får bli en försenad

Men va gör de?!

Absolut ingenting då han ändå är hos sin pappa/farmor & farfar

Kan få bli en liten överraskning till honom när han kommer hem igen tycker jag

dvs efter nyår.. :)

 

Nyår ja... de knackar snart på dörren

Undra om man ska ta och leta reda på nå fint att ha på sig då?!

Eller måste man verkligen vara mer uppklädd än till nån annan högtid?!

Inte i min värld iaf, varför ska jag glida runt i nån "värsting" klänning när jag aldig mer kommer använda den, och när de inte riktigt är jag?!

(De har nämligen hänt förr!)

Nä då klär jag hellre upp mig i de jag tycker e snyggt på mig och de jag trivs i..

Då BLIR man genast mycke snyggare oxå

Smart va!... :)

Sen får man juh se... man kanske hittar en klänning man faktiskt trivs och känner sig snygg i... DE kan faktiskt hända ;)

 

Jädrans va de vällde ut massa dravell idag då

Hmm, komiskt!

Fast nu ska jag avsluta iaf, snart frukost å'så

Och de passar väldigt lägligt för jag e gÖÖr hungrig!!

 

Vi ses!

Tjing

 

Leona Lewis vs The Baseballs 0-1

Bleeding love

http://www.youtube.com/watch?v=wf36fK2UI-A

 

__________________________________

Glömde juh säga igår att jag vart och sett nya filmen Avatar under helgen

och jag tyckte den faktiskt va bra, liiite för förutsägbar kanske men bra.

Klart värd att se, 3 timmar gick väldigt fort.. :)

 

Sen även Inglourious Basterds, med Pitt'an

Riktigt bra film, lite för "rå" för min del kanske då jag valde att titta bort stundvis, men filmen i övrigt.. kanon!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2014 13:19

japp längesen... men jag är nog inte direkt tillbaka bara för detta inlägget.. ville bara uppdatera er som fortfarande syns till h'r lite... 2013 - Hus 2014 - Bebis Ingen är lyckligare än jag ♥ ...

Av Johanna - 4 januari 2013 06:58

hus nu... helt sjukt faktiskt :) ca 8 timmar tog det för alla arbetare att sätta ihop vårt "lilla" slott :) Eller okej, de saknas pannor på taket och lite arbete inne i huset men om vi säger såhär då.. efter ca 8 timmar stog där ett hus som for...

Av Johanna - 27 december 2012 09:05

Här är jag uppe med tuppen.. tvättid. Skönt och ha det gjort... sen blir det väl till att åka till tomten och skotta snö... dock plusgrader idag så tungt lär det va. Men thats life :)   Jag har tyvärr inga direkta julklappar att skylta med.. ...

Av Johanna - 21 december 2012 08:46

Idag går vi på julledigt, herre'je va skönt de ska bli. Behöver de efter en tuff höst.. Men först ere julfest med jobbet ikväll.. trevligt värre :)   Passar även på att önska alla en riktig   GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ♥   ...

Av Johanna - 17 december 2012 08:29

julafton om EN vecka... say whaaat?! Har inte nån koll i år känner jag, tiden bara rusar förbi. Hemma finns absolut nada julstämning, stakar och stjärnor är uppe och en provisorisk adventljusstake. Finns ingen ide att julpynta i år känner vi.. ...

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards