Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under oktober 2009

Av Johanna - 22 oktober 2009 15:11

... shoppa kläder i morron till dopet i helgen...
De skiter sig juh totalt utan lön..

*utbetalning måndag den 26/10*

hmm drygt...

aja bara att kämpa vidare me de få tusenlapp(ar man har kvar den här månaden...

bättre de än inget... :)

fruktansvärt glad att jag har jobb, och får ut hyffsat bra lön...

för fy fasiken att leva på minimum varje månad.. de har hänt.. så tell me about it !

 

Tjing!

Av Johanna - 22 oktober 2009 11:52

..Jag har under några minuter suttit och läst olika bloggar här på bloggplatsen...
Jag blir bara så.. vet inte va jag ska kalla de.. inte fundersam kanske utan mer... ja jag vet inte..
Om vad folk skriver... vissa saker är juh verkligen JÄTTE privata.. som för min egen del ALDRIG skulle skriva om..

Jag sitter och gapar stort när jag läser vissa inlägg.. faktiskt.. och bara undrar - Varför?!

Aja de e inte mitt problem.. bara tvungen att dela min fundering.. :)

 

I övrigt så sitter jag på jobbet... händer inte så mycke...
10min senare

Jo se på tusan.. nu hände nåt.. haha... coolt.. in kommer en gammal herre vid namn G.Z
DE va otippat.. :)

men utöver de.. nada..
Har gjort mig ett engelska test på förmiddan.. ska juh börja på en kurs nu vilken dag som helst.. möte med läraren på månda morron... faktiskt lite så nervig.. fan jag e total värde på engelska... :)

Men de kommer nog gå fin fint..

 

 

 

Lämnar detta nu...

Tjing!

Av Johanna - 21 oktober 2009 07:51

Jag ögnade ett par minuter på "Äntligen hemma" igår...
Och jag e strongt imponerad... för kanske första gången så lyckades en av deras inredare göra nåt
RIKTIGT snyggt..
Jimmys vindsvåning... vill oxå ha så... :)
http://www.hemmakanalen.se/1.1279894/2009/10/20/inkopslista_jimmys_vindsvaning

De fanns inslag i den lyan som jag/vi har hemma... just de här med balkarna osv

Men inte tusan har vi de så snyggt... *lipa*

 

Bild:

-Så jäkla Cool grej asså.. så ska banne mej jag oxå göra med mina fula sladdar... Sånt här gillar jag.. enkla snygga och smarta ideér!

Yeey!

 

 

Annars så känner jag mig glad och uppåt idag..

Va dock bra trött när jag gick upp, men kan man vara annat kl 05.00 på morgonen?!

Men vädret va härligt och jag hade energi när jag kom till arbetet..
Skönt!

Hoppas de håller i sig bara..

 

Ska nu kila vidare..
Tjing.. :)

Av Johanna - 20 oktober 2009 18:47

Jag e riktigt lessen... tårar faller
Jag vet inte va jag ska säga.. visst jag ska inte lyssna på allt och speciellt inte ta åt mig..

För jag vet att den som sa de inte menade och heller inte visste vad som menades..
Men i de här fallet kan jag inte låta bli att bara bli...mållös...
Är jag så totalt misslyckad eller e de den andre som manipulerar den drabbade?!

Jag står mitt i de och vet absolut inte va jag ska göra..
Så här handfallen har jag nog aldrig känt mig tidigare, inte va jag kan minnas iaf...

Shit va läskigt

Nu övergick tårar till illamående och vrede
Ska jag starta krig eller bara låta detta fortsätta... ?!

begär inte att den drabbade ska förstå.. men den skyldige borde!!
Jag blir otroligt upprörd,

De är inte JAG som e ett misslyckande.. utan de e HAN och HAN borde förstå så mycke bättre..

Kan nästan känna hur de hånflinas bakom min rygg.. hur jäkla glad personen är över de här..

Fy fan för dig!! (är de enda jag kan säga just nu!)

 

**Would you mind if I killed you? Would you mind if I tried to
Cause you have turned into my worst enemy?

You carry hate that I feel

It's over now

What have you done?!**
__________________________________________________



 

Över till annat och de jag älskar allra mest... M.U.S.I.K
Tänk va musik kan göra.. de gör iaf MYCKE för mig... skulle absolut inte kunna leva utan musik..
Kan nog säga att de e mitt allt.. :)

 

Här nedan är nog ett av mina absoluta favvo band... Volbeat.. härliga danskar...

Dom har en lååång rad av bra låtar, ni finner som sagt en av de alla på länken.

Bara längtar tills den dagen jag får uppleva dom live..  

http://www.youtube.com/watch?v=xVARokfK9iw

 

Close your eyes baby and lend me your finger
Together we walk out as one
No lonely nights, broken promises or fights will
return anymore


I remember a time I believe I was fine
But inside my heart broke down in two
Something inside starts to burn like a fire
And I knew it was you

We´re broken and damned
But together we´ll find a way
And no longer shall hell awaits
We will seek all the light in the day
Cause forever our love will breathe

      Yeey!!
Keep ROCKING \,,/

Av Johanna - 19 oktober 2009 19:45

Ah nu känns de lite bättre faktiskt...
De har "hänt" två saker som gör mig hyffsat glad...
Jag har äntligen lärt mig hur fasiken man gör lockar med min björn axén plattång..
Haha
Ja ni kanske tycker...
-Amen vadå de e väl skit enkelt?!
-Nej för tänk er att de inte va de för lilla mig... :)
Men nu så...
Hihi


 

De har även släppt alla band till Bandit Boat 8 oxå
Ska bli så fett röj.. som de två tidigare gångerna..
LÄNGTA något!!
inte alls långt kvar nu juh.. mindre än en månad...  

När jag boka va de nog mer än 3.

Yeey!!

 

 

 

 

 

 

 

 

Men får inte glömma de allra viktigaste...

 -Vill tacka alla er som bryr sig.... bryr sig om lilla mig..
Ni alla e guld värda... Love you all (L)

 

Kramar i mängder

Vi ses!

Tjing...

Av Johanna - 19 oktober 2009 07:22

  

**Emptyness**

__________________________________________________

Känner mig helt nollad

Jag vet varken va jag ska säga eller göra

Jag vet ingenting

De råder total kaos inombords...

Av Johanna - 16 oktober 2009 08:05

I dag e de FREDA och snart helg... tadaaa!
De gillar vi... eller hur?!.. :)

Det vankas Födelsedagskalas = Trevligt!

Och en och annan soffpotatis-timme = Gytt!

:)

 

 

Avslutar med lite cooolisch mjusika.. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=mv-E8gb3d84

**To the window, (to the window) 

To the wall, (to the wall)
To the sweat drip down my balls (my balls)
To all these b*tches crawl (crawl)**

 

Trevlig helg

Tjing!!

Av Johanna - 15 oktober 2009 20:15

http://www.youtube.com/watch?v=YELMereLxXY


Denna låten gör mig SÅ glad..
Jag gillar den skarpt

You wanna make me happy? - Play this!

Yeey.. :)

 

** I wanna be like the sunshine
I wanna be like the rain
I wanna be like the ocean waves
I love to feel that way**

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards