Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2009

Ett hårt slag i magen...

Av Johanna - 20 oktober 2009 18:47

Jag e riktigt lessen... tårar faller
Jag vet inte va jag ska säga.. visst jag ska inte lyssna på allt och speciellt inte ta åt mig..

För jag vet att den som sa de inte menade och heller inte visste vad som menades..
Men i de här fallet kan jag inte låta bli att bara bli...mållös...
Är jag så totalt misslyckad eller e de den andre som manipulerar den drabbade?!

Jag står mitt i de och vet absolut inte va jag ska göra..
Så här handfallen har jag nog aldrig känt mig tidigare, inte va jag kan minnas iaf...

Shit va läskigt

Nu övergick tårar till illamående och vrede
Ska jag starta krig eller bara låta detta fortsätta... ?!

begär inte att den drabbade ska förstå.. men den skyldige borde!!
Jag blir otroligt upprörd,

De är inte JAG som e ett misslyckande.. utan de e HAN och HAN borde förstå så mycke bättre..

Kan nästan känna hur de hånflinas bakom min rygg.. hur jäkla glad personen är över de här..

Fy fan för dig!! (är de enda jag kan säga just nu!)

 

**Would you mind if I killed you? Would you mind if I tried to
Cause you have turned into my worst enemy?

You carry hate that I feel

It's over now

What have you done?!**
__________________________________________________



 

Över till annat och de jag älskar allra mest... M.U.S.I.K
Tänk va musik kan göra.. de gör iaf MYCKE för mig... skulle absolut inte kunna leva utan musik..
Kan nog säga att de e mitt allt.. :)

 

Här nedan är nog ett av mina absoluta favvo band... Volbeat.. härliga danskar...

Dom har en lååång rad av bra låtar, ni finner som sagt en av de alla på länken.

Bara längtar tills den dagen jag får uppleva dom live..  

http://www.youtube.com/watch?v=xVARokfK9iw

 

Close your eyes baby and lend me your finger
Together we walk out as one
No lonely nights, broken promises or fights will
return anymore


I remember a time I believe I was fine
But inside my heart broke down in two
Something inside starts to burn like a fire
And I knew it was you

We´re broken and damned
But together we´ll find a way
And no longer shall hell awaits
We will seek all the light in the day
Cause forever our love will breathe

      Yeey!!
Keep ROCKING \,,/

 
 
Ingen bild

Marie

21 oktober 2009 18:29

Men herre gud gumman !!!
Vad är det som händer?? jag blir helt mållös!
Vem är så hemsk???
Måste bara få säga att JAG tycker så mycket om dej gumman!
DU betyder så mycket för oss!
Vill att du ska veta det!!
Kramar i massor!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2014 13:19

japp längesen... men jag är nog inte direkt tillbaka bara för detta inlägget.. ville bara uppdatera er som fortfarande syns till h'r lite... 2013 - Hus 2014 - Bebis Ingen är lyckligare än jag ♥ ...

Av Johanna - 4 januari 2013 06:58

hus nu... helt sjukt faktiskt :) ca 8 timmar tog det för alla arbetare att sätta ihop vårt "lilla" slott :) Eller okej, de saknas pannor på taket och lite arbete inne i huset men om vi säger såhär då.. efter ca 8 timmar stog där ett hus som for...

Av Johanna - 27 december 2012 09:05

Här är jag uppe med tuppen.. tvättid. Skönt och ha det gjort... sen blir det väl till att åka till tomten och skotta snö... dock plusgrader idag så tungt lär det va. Men thats life :)   Jag har tyvärr inga direkta julklappar att skylta med.. ...

Av Johanna - 21 december 2012 08:46

Idag går vi på julledigt, herre'je va skönt de ska bli. Behöver de efter en tuff höst.. Men först ere julfest med jobbet ikväll.. trevligt värre :)   Passar även på att önska alla en riktig   GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ♥   ...

Av Johanna - 17 december 2012 08:29

julafton om EN vecka... say whaaat?! Har inte nån koll i år känner jag, tiden bara rusar förbi. Hemma finns absolut nada julstämning, stakar och stjärnor är uppe och en provisorisk adventljusstake. Finns ingen ide att julpynta i år känner vi.. ...

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards