Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2009

månda månda och åter månda

Av Johanna - 26 oktober 2009 10:22

.. fast idag har de ändå vart full fart på jobbet.. hittills iaf kanske man ska tillägga.. :)

-Engelska snack me Howard

-Ställa saker till rätta, springa dit springa hit, ringa dit ringa hit
-Nu - Beställa grejer..

 

_______________________

 

Helgen har vart relativ lugn iaf..
Va ner hit till öret i lördes.. för massage... shit omg!
Jag trodde jag skulle dö..
Min rygg e juh som den e men nu har jag fått mig några råd för att den inte ska bli värre..
-Införskaffa mig en vetepåse
-Klä mig mindre snyggt på jobb.. dvs stora pluffsiga tjocka/varma tröjor
-införskaffa mig en yoga dvd.. köra hemma.. lära mig andas rätt och slappna av

När i tusan ska jag få tid/ork/motivation till de lixom?!

Aja de e bara att ta sig tid de..

I övrigt så kolla jag på en otroligt bra film på kvällen.. -Män som hatar kvinnor-

Men shit vilken film... jag va så arg stundvis.. :)

Men den va klart värd att se.. me like!


Sen söndagen gav dop och städ/tvätt samt ett par soffpotatis timmar..

Jag va helt död igår.. sen massa strul med den klockan som ska ställas om hit å dit.. va e de för skit egentligen?!

Vem kom på den idén?!

 

Men iaf.. idag e de månda.. en ny vecka på jobb...

Möte om ett par timmar... nu har de väl kanske hänt en hel del då.. de visar sig.
Börjar åter igen få tebax tankarna om min tjänst... Gå eller stanna?!

Ge mig en fast tjänst eller kicka mig känns de mest som nu... pallar inte riktigt me detta längre... :S

De går inte riktigt att bara luta huvudet tebax och slappna av.

Jag behöver få göra de känner ja.

Men säg till när de e nån som bryr sig om de, för nu e de = ingen.

 

Tebax till verkligheten igen då kanske!

Ses
Tjing!

 

http://www.youtube.com/watch?v=bhzJO34SCoc

In this world you tried,
Not leaving me alone behind.
There's no other way,
I pray to the gods let him stay.
The memories ease the pain inside,
And now I know why.
 

 

 All of my memories keep you near.
In silent moments,
Imaging you here.
All of my memories keep you near,
In silent whispers, silent tears

 

Made me promise I'd try,
To find my way back in this life.
Hope there is a way,
To give me a sign you're okay.
Reminds me again it's worth it all,
So I can go home.

 Together in all these memories,
I see your smile.
All of the memories I hold dear.
Darling you know I'll love you,
Til the end of time.

 

Denna låt.... omg!

Hennes röst... omg!

Denna grupp live... omg!

Hade nog gåshud i över en timme då.. hihi

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2014 13:19

japp längesen... men jag är nog inte direkt tillbaka bara för detta inlägget.. ville bara uppdatera er som fortfarande syns till h'r lite... 2013 - Hus 2014 - Bebis Ingen är lyckligare än jag ♥ ...

Av Johanna - 4 januari 2013 06:58

hus nu... helt sjukt faktiskt :) ca 8 timmar tog det för alla arbetare att sätta ihop vårt "lilla" slott :) Eller okej, de saknas pannor på taket och lite arbete inne i huset men om vi säger såhär då.. efter ca 8 timmar stog där ett hus som for...

Av Johanna - 27 december 2012 09:05

Här är jag uppe med tuppen.. tvättid. Skönt och ha det gjort... sen blir det väl till att åka till tomten och skotta snö... dock plusgrader idag så tungt lär det va. Men thats life :)   Jag har tyvärr inga direkta julklappar att skylta med.. ...

Av Johanna - 21 december 2012 08:46

Idag går vi på julledigt, herre'je va skönt de ska bli. Behöver de efter en tuff höst.. Men först ere julfest med jobbet ikväll.. trevligt värre :)   Passar även på att önska alla en riktig   GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ♥   ...

Av Johanna - 17 december 2012 08:29

julafton om EN vecka... say whaaat?! Har inte nån koll i år känner jag, tiden bara rusar förbi. Hemma finns absolut nada julstämning, stakar och stjärnor är uppe och en provisorisk adventljusstake. Finns ingen ide att julpynta i år känner vi.. ...

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards