Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under juli 2012

Av Johanna - 6 juli 2012 07:59

fredag idag.. hurra hurra hurraaaa :)

inte vilken fredag som helst heller, utan den näst sista fredan innan semester

untz untz untz :)

älskar fredagar och denna helg kommer gå i softish style.. precis va jag behöver..

ska in till stan för att kolla lite kök, badrum osv..

sen hoppas jag på att kunna träffa pullan m. familj över en glass eller nåt sånt trevligt me :)

saknar den tjejen någe sjukt mycke

men nästa helg är de hon och jag mot alla andra :)

Av Johanna - 5 juli 2012 19:44

Måste ju kolla om appen funkar :)

Av Johanna - 3 juli 2012 11:15

en skön helg har jag haft, tycker om min svärfamilj ♥ alla är goa och glada och sånt gillas :)

idag var man tillbaka på jobbet igen då, bara 8 arbetsdagar kvar till semestern nu, åh hallelullja va skönt.

vi ses hörr'ni pusseluskan :)


 


glömt lägga upp denna goding ju

Madonna Feat Avicii - Girl Gone Wild (Official Remix)

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards