Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under juni 2012

Av Johanna - 11 juni 2012 16:54

Måndag idag..... Va?! har de varit helg?!

De måste jag ha missat!

Jo faktiskt de e precis så de känns... de har knappt vart märkbart att de har varit helg..

Fredan gick åt till att gå runt i glädjerus och fixa och dona hemma medans solen sken underbart härligt.

Lördan då? jo.. då va vi på grönan och hade de skoj.. efter de hamna vi hemma i soffan sen kom några vänner över och kika på fotboll sen gick vi ut och kolla läget på krogen.

Sönda.... tok röjde i bejbiis lgh.. ska lämna nycklarna nu i veckan.. vojne vilket göra de är att flyttstäda alltså.. fy farao.

färdiga runt 23 och då va de ju bara att stupa ner i säng... sådär lagom trött i morse när det var dax för jobb IGEN... usch!

Känner mig rätt deppig just nu oxå.. antagligen för att jag e sjukligt trött fortfarande men bara att försöka hitta nya krafter för i helgen blir de inte en lugn stund (heller) :)

Nej nu ska jag hojja iväg och handla lite... see ya!

Av Johanna - 8 juni 2012 10:16

Jag är så jävla glad så de finns inte.... inte varit såhär glad sen jag hade en nyfödd son på mitt bröst... ♥

men nu vet vi.. de kommer att ske :)



Av Johanna - 8 juni 2012 07:52

LEDIG... fy farao så skönt och vädret e på tipptopp.. precis som igår... underbart :)

redan nu e de tischa väder.. gudomligt bra i mina ögon.

Har precis skickat iväg grabben till skolan.. min fina son, börjar bli stor ju ♥ börjar femman i höst.. shajse :)

och har slängt igång två maskiner med tvätt.. ska nog bannemej dra en rajd med dammtrasan me tror ja..

här e man effektiv på mornarna :)

Och i natt kommer bejbii hem igen som man längtat :)


ÅH.. vet ni va jag kom på precis... Nu e de bara EN vecka kvar.. herrejäklar va tiden går fort... bokade biljetterna i december... och NÄSTA freda sitter vi på tåget dit... ujujuj... härliga tider kan man säga :)


Ja men så e de med de... känner mig glad och full av energi idag så här startar vi dagen ordentligt nu..

Ha en trevlig helg alla ♥

Av Johanna - 6 juni 2012 11:00

Jahapp här sitter jag...på lunchtid och allt.

Ja ni tänker rätt, jag sitter på jobbet.. jobba en röd dag?! say whaaat?!

men vet ni vad de bästa är med de?!.. jo de är att jag e ledig på fredag ist.. hur bra är inte de?! :)

Fast lite trögt va de att gå upp i morse.. speciellt när man vet att bejbii ligger kvar i sängen och grabben är ledig från skolan.. SEN vetskapen om att bejbii drar till England i eftermidda.. hinner ju inte säga hejdå ordentligt.. *skratt*

Men de bästa med att han är borta är att han kommer hem igen :)


Mötet igår va precis så givande som jag trodde, de känns bra.. nu ska allt bara bli bra oxå :)

Fortfarande lite saker som måste klaffa.. men jag har en bra känsla i kroppen men vågar inte hoppas fullt ut riktigt än..

De e svårt när man eg bara vill skrika ut sin lycka och iver :)


Idag skiner iaf solen.. de e ju bra!.. synd iofs då att man sitter på jobbet.. men så e de ibland :)

Hörde en helt underbar låt på jobbet tidigare.. kär efter bara några minuter och nu går den varm på tuben.

Robban har en röst to die for när den väl håller.. ♥

Jag tror denna kommer bli en sommar hit.. genom att bara lyssna på texten får mig att älska den...


Om ditt hjärta slår kommer jag vara med dig vännen var du än går..♥


Mitt hjärta slår för dig bejbii ♥

Älskar dig

Av Johanna - 5 juni 2012 02:00


Some nights, I wish they'd just fall off...


Älskar denna goa låt... om och om igen... ♥

Av Johanna - 4 juni 2012 13:13

jag VET att man bara kan gilla läget man jag kan f*n inte låta bli och gnälla på detta j*vla väder

Vad är problemet?!

De är JUNI eller är de mars?! kanske tom oktober.. Köld rekord i juni på 60år slog vi till med i helgen tydligen

Asså jag kräks på de här... idag är de iaf någelunda sköna grader men ALLDELES för kallt för att jag ska gilla de.

Men fortf enorma stora svarta moln på himlen som gömmer solen lite fint sådär..

Nej de här gillar jag inte alls.. har aldrig gjort och kommer aldrig göra!

De enda positiva med att detta är att de kommer nu och att de då kanske kan hålla sig varmt och skönt under semester veckorna som ändå inte är allt för långt bort.

Jag har inte tid med regn kan ni bara fatta de, ni där uppe som alla talar så gott om?! BLÄ!! :)



Okej, vi bortser från de här ett tag nu då.. jag har ju ändå inte den turen att jag e ledig och kan ligga på en strand och sola så eg. va spelar vädret för roll?!

Så, annars är allt på topp.. trivs verkligen med tillvaron nu ♥ allt rullar på i sin takt och jag hinner för engångsskull med i svängarna... i morgon ska jag och bejbii iväg på ett möte, e på helspänn inför de kan jag säga.. massa frågor som rullar i huvudet.. men då e de ju tur att vi ska få träffa en som kan (förhoppningsvis) :)

Helgen som va skena iväg i ett naffs som vanligt.. aldrig kan man få hinna njuta riktigt ordentligt på helgerna

Fredag: Jobb + 2års kalas

Lördag: 62 års kalas + utgång

Söndag: D.Ö.D i soffan hela dagen

Men såhär kommer de ju som tidigare sagt se ut de kommande helgerna.. ingen rast ingen ro i mina kläder :)

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards