Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under februari 2012

Av Johanna - 7 februari 2012 20:15


Känner mig litta bättre?!, febern har lagt sig för nu men har blitt mer snuva och litta hosta :(

 underbara förkylning, hmmf?!.. stora koppar te m. honung gör susen för en ond hals


Igår kväll föll en pusselbit på plats och även fast jag e sjuk och känner mig sjukt ynklig 

så skulle jag vilja hoppa och stuttsa

Kärlek ♥

Av Johanna - 7 februari 2012 09:05

Vilken jäkla natt... trodde jag skulle frysa till döds :( men jag hade tur.. jag överlevde.. fast jag hade 38,6 i temp.. kul de här med feber... först fryser man sen håller man på att smälta bort av hetta ist. mycke fräscht, not. så idag ligger vi hemma till sängs, funny bunny! Vi ses

Av Johanna - 7 februari 2012 02:00


Av Johanna - 6 februari 2012 02:00


"Tell me the reason why
You commit a love suicide
I think you want our love to die
You did it on purpose
I'm all out of tears
Tell me get outta here
You made it very clear"

Av Johanna - 5 februari 2012 20:58


Fy så jag saknar sommaren och värmen nu i all denna snöyra


Med denna vy så e de synd att klaga på sin hemort ♥



Sönda, en konstig känsla i kroppen.. troligen inför morgondagen.. Blä.

Ingen vanlig måndag i morron.. Men förhoppningsvis så blir de en bra måndag trots allt

Haft bror med fru här idag på en fika.. de hade med sig semlor.. dvs årets första semla, mums!

Grabben har åkt till sin pappa och kvar blev jag och kissen, som förövrigt snart åker på rehab i några veckor.

Och kvar blir då jag ensam... :(

Äsch inte dör jag för de..:) anledningen till att hon åker på rehab e för att jag och bejbii ska ut och roa oss massa :)

Konsert, favorit mässa, 30års fest, Konsert & hotell weekend ♥

Hur trevligt lixom?! :)

Av Johanna - 5 februari 2012 09:04


Svenska folket har aldrig förr gjort ett sånt bra val till finalister


Loreen - Euphoria

Dead by April - Mystery


Me and Zandro Santiago

Av Johanna - 2 februari 2012 12:17


De e va jag behöver just nu.. skulle vilja åka på en spa weekend eller nåt sånt och bara få bli ompysslad...

Men just denna månad så blir de inget sånt då de e så mycke annat inplanerat varje helg

Vilket jag iofs gillar, men när man känner sig såhär nere och har brist på energi så känns allt lite motigt.

Huvudet får mig att vilja bryta ihop.. de värker så de e löjligt åt de och iom de så blir jag trött och ser suddigt

Ingenting e bra nu låter de som..Men så e självklart inte fallet, Jag har folk runt mig som ger mig lusten att gå upp på morgonen... Men Just nu verkar de inte som att mina extra vitaminer vill hjälpa mig på traven.

Av Johanna - 2 februari 2012 02:00


för om jag tar i för löst, så har jag förlorat allt i morgonbitti...


                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards