Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under april 2011

Av Johanna - 5 april 2011 09:58

Blowsight & Dead by April.... awesome!


  

Av Johanna - 4 april 2011 20:22

The unguided - Green eyed demon


http://www.the-unguided.com/

 nån som känner igen grabbarna?.. ;)

ett SS fan som man e så diggar man detta... yeah!

Av Johanna - 4 april 2011 13:25

Jag försöker så gott jag kan att tänka: Saker man inte kan rå över är de ingen ide att ödsla energi på

Men de e ju lättare sagt än gjort..

Igår va en sån dag... Såå sjukt trött efter söndagens pyssel men ändå så ligger jag och grubblar när jag ska försöka sova.. även fast jag som sagt inte kan rå över saker som tex. har hänt.


Sen så blir jag bara så arg på mig själv.... jag bara ger o ger o ger... men frågan är när jag ska få nånting tillbaka... ??

Jag har sån god lust att säga "nej" många gånger men när de väl kommer dit så får jag känslan... nää jag kan inte vara så elak.. så står jag där iaf och känner samma sak.. :(

Och försöker jag förklara för personer så känns de mest som att jag blir idiot förklarad BARA för att ni själva inte känner den känslan... men ni kan väl iaf försöka förstå och inte bara säga..... -De löser sig! Du bara överreagerar!

Så sjukt less på dom orden... Så håll käften om ni ändå inte tänker förstå eller vill få mig att tänka "positivt"


Vill bara bort bort bort.... :(

Helst igår, vill inte detta längre

 

sådär då fick jag ur mig lite neggo tankar!

Av Johanna - 1 april 2011 13:05

  

Underbart med fredag.. :)

Efterlängtat om vi säger så... har en fullspäckad helg framför mig

men de e inget jag kommer ta här..

alldeles för mycke löst folk som läser och får för mycke info

Ville mest önska alla en trevlig helg

men först...

vill jag slänga in en liten hälsning då jag troligen inte kommer ha tid med de i helgen

____________________

STOOOOORA GRATTIS KRAMAR till "dig" som fyller 30 nu i helgen

hoppas du får en toppen dag vännen ♥

____________________

trevlig helg!


                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards