Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under mars 2010

Av Johanna - 17 mars 2010 11:44


http://www.youtube.com/watch?v=1uWGK-VPGfw

 

Ni kan juh alltid försöka låta bli att skratta

Men lycka till.. :)

  

...

Av Johanna - 16 mars 2010 15:01

                                                  
        Drömma...

Ja de kan jag sitt och göra i timmar om saker jag skulle vilja ha..

Och nä de e nog inget som jag e mer speciell på att göra mot nån annan skulle jag tro.

Jag har hittat en kurs nu som jag helt ärligt skulle kunna tänka mig gå..
Får se vad ekonomin säger närmare hösten för alla vårkurser va fullbokade

Kanske kan vara nåt att önska sig i födelsedagspresent

2 full späckade dagar i sthlm.. De tåls att fundera på en stund till.. :)  

...

Av Johanna - 15 mars 2010 15:21

                                              Jag saknar min mobil..

De trodde man juh knappast att man skulle göra men...

-Jag Gör!

Den jag har nu är en kamera mobil och gillar inte alls musik lika mycke som jag och min Walkman gör.. :)

Snart så, e du i mina händer igen..

Yeey!

_________________


Biljetter e släppta men vet fanken hur jag ska göra med den saken asså?!

De visar sig, kommer garanterat dra ut på tiden

Hmm.. De stör mig!

_________________













Avslutar med en hälsning till M & K: 

ett stort Grattis till lilla tösabiten.. :)

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=byYsC6B7uGI

This is good shit!

...

Av Johanna - 11 mars 2010 08:23


 

 

Echo de menos...

 

  

 

 

 

 

 

todo lo que se ha ido.

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards